vakantie 2022!

25 augustus 2022 - Dronten, Nederland

Zomer vakantie 2022

In 2021 zagen we ‘m al op de site van de ANWB staan “16-daagse rondreis Alpenlanden - Europa's hoogste bergtoppen”. Omdat het ons vanwege Corona niet handig leek om door 5 landen te trekken hebben we het niet gedaan. Maar we hebben net een mooie andere auto gekocht en Corona is/lijkt redelijk onder controle dus vandaag (6 april) hebben we geboekt! Niks te vroeg want na het boeken is het vol! Het is nog even onder klein voorbehoud maar we hebben er nu al zin in! We kunnen ons al voorzichtig een beetje voorbereiden.

Helaas kan de boeking toch niet definitief worden gemaakt dus zijn we genoodzaakt terug naar de tekentafel te gaan. Uiteindelijk kiezen we voor een fly & drive door Portugal aangeboden door Tui. Binnen een uur hebben we de bevestiging in de mailbox. Iets heel anders maar ook leuk. Nog 131 dagen aftellen. We vliegen met KLM vanaf Schiphol. Wel moeten we nog wat zaken regelen zoals een parkeerplaats op Schiphol en ruimbagage. Ook de auto hebben we ge-upgrade zodat we twee koffers kunnen meenemen. Nu nog een todo lijstje maken.