Thuis!

15 september 2022 - Dronten, Nederland

Donderdag 15 september

Naar huis

We zijn voor de wekker wakker. Altijd een beetje onrustige nacht als je weet dat je ergens op tijd moet zijn. Dus zijn we op tijd bij het ontbijt. We pakken onze koffers en checken uit. W wacht bij de koffers terwijl M de auto haalt. We laden in een stellen de miepmiep in op aeroporto. Onderweg tanken we de auto nog vol. Richting Lissabon wordt het behoorlijk druk. Op de luchthaven zelf is het helemaal crisis. Ook is niet aangegeven waar we de auto kunnen inleveren. Dus staan we in de verkeerde P garage. Lekker handig. We worden doorverwezen naar P2. Pffff, nog meer gekkenhuis. We bellen de verhuurder maar even. Uiteindelijk vinden we het maar het verdiend geen schoonheidsprijs. Het inchecken gaat mooi vlot. De eerstvolgende rij is bij het toilet, daarna bij de Starbucks. Daar zijn we ernstig aan toe! Onze vlucht is iets vertraagd en het duurt lang voordat de gate op het bord komt. Wachten duurt altijd lang… Uiteindelijk vertrekken we om 12u30’ Met vertraging dus maar volgens de piloot was het een zootje op Schiphol. Maar goed, de verzorging aan boord is weer oké. Broodje kaas, sapje. Daarna nog een brownie en een sapje. Om 16u00’ landen we (niet zo soepel).  De koffers zijn er heul snel. Om 16u40’ zitten we in de bus naar P3. De terugreis naar huis gaat ook vlotjes. Het is wel druk op de weg maar we staan nergens in de file.

Het weer; in Lissabon bewolkt naar nog lekker warm met 22C. In NL koud en bewolkt 16C