Zomervakantie 2021 Nauders Oostenrijk

20 augustus 2021 - Dronten, Nederland

Ook dit jaar was het even afwachten hoe het zou lopen en waar we naar toe zouden op vakantie. Al snel werd duidelijk dat we het diepe zuiden in de VS nog wel even op onze buik konden schrijven. Dus struinden we wat sites af voor leuke reisjes. Genoeg te vinden en we vielen voor een rondreis door verschillende Europese landen. Omdat dat ons uiteindelijk toch niet zo praktisch leek hebben we uiteindelijk toch maar gekozen voor één vaste stek en wel in het Oostenrijkse Nauders. Dit buurtje hadden we vorig jaar ook al op het oog maar toen besloten we om naar omgeving Zell am See te gaan.

Via Booking.com hadden we al een appartement (bij de boer) op het oog. Half augustus hakken we de knoop door en boeken het nu het nog kan (en voor een leuk prijsje). Het blijkt het laatste 2 persoons appartement. Mooi mazzel dus! Nu is het alleen nog afwachten tot het tijd wordt om te vertrekken. Ook willen we weer in 2 dagen gaan reizen. Dat kunnen we dus nu ook uitzoeken en boeken. We kunnen dus al beginnen met de voorpret :-)